Doprava a platba

Pre objednávky nad 300,-€ je doprava ZADARMO v rámci celej SR!

Zdarma je možný tiež osobný odber z nášho skladu v Nových Zámkoch.

 

Doprava pre SR:

  • 6,- EUR (balíková preprava - platí pre celkovú hmotnosť objednávky menšiu ako 30 kg - napr. vodovodné batérie, sprchové žľaby, doplnky a iné)
  • 18,- EUR (paletová preprava - platí pre objednávky, kde celková hmotnosť presiahne 30 kg – napr. vane, sprchové kúty, walk-in, podomietkové wc zostavy alebo tovar ktorý je kvôli krehkosti potrebné prenášať na palete).

    Náklady na prepravu sú viditeľné okamžite pri vstupne do košíka, nie je potrebné vyplňovať údaje a čakať na prekvapenie po vyplnení údajov alebo odoslaní objednávky.

 

Spôsoby platieb:

Dobierka Platba v hotovosti 1,- EUR
GoPay Platobná karta a online platby Zdarma
Bankový prevod vopred Tovar je expedovaný po pripísaní platby na náš bankový účet Zdarma

 

Často kladené Otázky:

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, vrátiť tovar môžete do 14 dní bez udania dôvodu. Tovar stačí zaslať späť na našu adresu, suma Vám dorazí do 14 dní od prijatia tovaru späť na váš účet. Prosíme vrátený tovar dodať kompletný aj s originálnym balením. Prosíme za pochoponie, dobierky nie sú preberané. Pre vrátenie tovaru prosíme zákazníkov vyplniť elektronický formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý Vám umožní aj objednanie vyzdvihnutia Vášho balíka priamo z pohodlia Vášho domova.

https://www.heavenshop.sk/odstupenie-od-zmluvy/

 

Za ako dlho budem mať tovar doma?

Dodacie lehoty sú rôzne a záleží na konkrétnom produkte. Dodacia lehota je vždy vyobrazená v detaile produktu pri tlačidle „Pridať do košíka“.
  • Tovar skladom: expedujeme objednávku do 48hodín (94% objednávok skladom expedujeme v priebehu 24hod). Objednávky, ktoré obsahujú všetky položky "skladom heavenshop" sú automaticky posúvané na expedíciu do nášho skladu a po úspešnom zabalení je zákazníkovi preposlaný email o expedícií aj so sledovacími číslami od prepravných spoločností (DPD - balíková preprava, Geis - paletová preprava), pomocou ktorých možete Vašu zásielku kontrolovať až ku Vám.
  • Tovar na objednanie: V prípade, že je tovar nie je na našom sklade (heavenshop), dodacia doba objednávky sa može líšiť v závislosti od jednotlivých výrobcov. Ak však výrobca nemá tovar skladom, lebo je vypredaný môže sa dodanie predĺžiť podľa plánovaného zaskladnenia výrobcu. Po každej objednávke kde niektorá z položiek nie je skladom Vás informujeme e-mailom o predpokladanom termíne doručenia.

  

Skladová dostupnosť:

Doručenie:

Poznámka:

Sklad HeavenShop (do 48 hod.) 24 ~ 48hod. -
Dodávateľský sklad (do 10 dní) 5 ~ 14dní zatváranie objednávok vo štvrtok pre: Rea, Mexen, Sapho, Aqualine, Cersanit
Skladom u dodávateľa 3 ~ 7dní  
Na objednávku / Na dopyt 7dní ~ nedostupné dostupnosť tovaru je potrebné preveriť u dodávateľa

 

Môžem u Vás získať zľavu na tovar?

Pre registrovaných zákazníkov sme pripravili vernostný zákaznícky program, ktorý Vám automaticky aplikuje zľavu podľa Vašich uskutočnených objednávok na HeavenShop.sk za posledných 12 mesiacov.

objednávky nad: zľava:
€ 500 2%
€ 1 000 3%
€ 2 000 5%
€ 3 000 7%
€ 5 000 10%
€ 10 000 15%

 

Mám na tovar záruku?

Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom kupujúci informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.

Volá vodič pri doručení objednávky?

Áno. Kuriér DPD (balíková preprava) Vám v deň doručenia zašle informatívnu sms s časom doručenia, pred príchodom vám potom obvykle volá. Ak nevyhovuje daná hodina, môžete kuriérovi zavolať a dohodnúť sa s ním. Balík vám tiež môže uložiť na najbližšom odbernom mieste (obchody, benzínky a pod.). Ak je balík 3x krát po sebe neúspešne na rozvoze a kuriérovi sa ho nepodarí doručiť, prepravná spoločnosť ho automaticky vracia spať odosielateľovi. V prípade Geis-u (paletovej prepravy) Vás bude kuriér kontaktovať sms s predpokladaným časom doručenia a zároveň telefonicky.

Ako nakupovať:

Spôsob nakupovania je veľmi jednoduchý, vyberte si tovar z ponuky, vložte ho do košíka. Po registrácii (nepovinná) alebo prihlásení prejdete procesom objednávky. Podľa spôsobu úhrady Vám bude tovar doručený v lehote uvedenej v dostupnosti tovaru, a následne dostanete potvrdzujúci e-mail o Vašej objednávke, kde budú uvedené detailné informácie o objednanom tovare. V prípade, že tovar nie je skladom, obratom Vás informujeme o dátume jeho naskladnenia.

  1. V detaile alebo v boxe produktu kliknite na tlačidlo "Kúpiť"
  2. Produkt sa presunie do košíka.
  3. Tu vyberte spôsob dodania a spôsob platby.
  4. V nasledujúcom kroku vyplňte údaje, kde má byť zásielka doručená.
  5. Dokončite objednávku.