Doprava a platba

Pre objednávky nad 300,-€ je doprava ZADARMO v rámci celej SR!

Zdarma je možný tiež osobný odber z nášho skladu v Nových Zámkoch.

 

Doprava pre SR:

  • 6,- EUR (balíková preprava - platí pre celkovú hmotnosť objednávky menšiu ako 30 kg - napr. vodovodné batérie, sprchové žľaby, doplnky a iné)
  • 18,- EUR (paletová preprava - platí pre objednávky, kde celková hmotnosť presiahne 30 kg – napr. vane, sprchové kúty, sprchové zásteny Walk-In, podomietkové wc zostavy alebo tovar ktorý je kvôli krehkosti / veľkosti potrebné doručovať na palete).

    Náklady na prepravu sú viditeľné okamžite pri vstupne do košíka, nie je potrebné vyplňovať údaje a čakať na prekvapenie po vyplnení údajov alebo odoslaní objednávky.

 

Spôsoby platieb:

Dobierka Platba v hotovosti
  • Balíková doprava: 1€
  • Paletová doprava: 2,60€
GoPay Platobná karta a online platby Zdarma
Bankový prevod vopred Tovar je expedovaný po pripísaní platby na náš bankový účet Zdarma

 

Často kladené otázky:

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, vrátiť tovar môžete do 14 dní bez udania dôvodu. Tovar stačí zaslať späť na našu adresu, suma Vám dorazí do 14 dní od prijatia tovaru späť na váš účet. Prosíme vrátený tovar dodať kompletný aj s originálnym balením. Prosíme za pochoponie, dobierky nie sú preberané. Pre vrátenie tovaru prosíme zákazníkov vyplniť elektronický formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý Vám umožní aj objednanie vyzdvihnutia Vášho balíka priamo z pohodlia Vášho domova.

https://www.heavenshop.sk/odstupenie-od-zmluvy/

 

Za ako dlho budem mať tovar doma?

Dodacie lehoty sú rôzne a záleží na konkrétnom produkte. Dodacia lehota je vždy vyobrazená v detaile produktu pri tlačidle „Pridať do košíka“.
  • Tovar skladom: expedujeme objednávku do 48hodín (94% objednávok skladom expedujeme v priebehu 24hod). Objednávky, ktoré obsahujú všetky položky "skladom heavenshop" sú automaticky posúvané na expedíciu do nášho skladu a po úspešnom zabalení je zákazníkovi preposlaný email o expedícií aj so sledovacími číslami od prepravných spoločností (DPD - balíková preprava, SDS - paletová preprava), pomocou ktorých možete Vašu zásielku kontrolovať až ku Vám.
  • Tovar na objednanie: V prípade, že je tovar nie je na našom sklade (heavenshop), dodacia doba objednávky sa može líšiť v závislosti od jednotlivých výrobcov. Ak však výrobca nemá tovar skladom, lebo je vypredaný môže sa dodanie predĺžiť podľa plánovaného zaskladnenia výrobcu. Po každej objednávke kde niektorá z položiek nie je skladom Vás informujeme e-mailom o predpokladanom termíne doručenia.

  

Skladová dostupnosť:

Expedicia:

Poznámka:

Sklad HeavenShop (do 24 hod.) do 24 hod. doručenie tovaru v rámci Slovenska 24 ~ 48 hodín
Dodávateľský sklad (do 10 dní) 5 ~ 14dní zatváranie objednávok každý štvrtok 12:00 pre výrobky: Rea, Mexen, Sapho, Aqualine, Cersanit, Deante
Skladom u dodávateľa 3 ~ 7dní  
Na objednávku / Na dopyt 7dní ~ nedostupné dostupnosť tovaru je potrebné preveriť u dodávateľa

 

Môžem u Vás získať zľavu na tovar?

Pre registrovaných zákazníkov sme pripravili vernostný zákaznícky program, ktorý Vám automaticky aplikuje zľavu podľa Vašich uskutočnených objednávok na HeavenShop.sk za posledných 12 mesiacov.

objednávky nad: zľava:
€ 500 2%
€ 1 000 3%
€ 2 000 4%
€ 3 000 5%

 

Mám na tovar záruku?

Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom kupujúci informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.

Volá vodič pri doručení objednávky?

Áno. Kuriér DPD (balíková preprava) Vám v deň doručenia zašle informatívnu SMS s časom doručenia, pred príchodom vám potom obvykle volá. Ak nevyhovuje daná hodina, môžete kuriérovi zavolať a dohodnúť sa s ním. Balík vám tiež môže uložiť na najbližšom odbernom mieste (obchody, benzínky a pod.). Ak je balík 3x krát po sebe neúspešne na rozvoze a kuriérovi sa ho nepodarí doručiť, prepravná spoločnosť ho automaticky vracia spať odosielateľovi. V prípade SDS-u (paletovej prepravy) Vás bude kuriér kontaktovať SMS s predpokladaným časom doručenia a zároveň telefonicky.

Ako nakupovať:

Spôsob nakupovania je veľmi jednoduchý, vyberte si tovar z ponuky, vložte ho do košíka. Po registrácii (nepovinná) alebo prihlásení prejdete procesom objednávky. Podľa spôsobu úhrady Vám bude tovar doručený v lehote uvedenej v dostupnosti tovaru, a následne dostanete potvrdzujúci e-mail o Vašej objednávke, kde budú uvedené detailné informácie o objednanom tovare. V prípade, že tovar nie je skladom, obratom Vás informujeme o dátume jeho naskladnenia.

  1. V detaile alebo v boxe produktu kliknite na tlačidlo "Kúpiť"
  2. Produkt sa presunie do košíka.
  3. Tu vyberte spôsob dodania a spôsob platby.
  4. V nasledujúcom kroku vyplňte údaje, kde má byť zásielka doručená.
  5. Dokončite objednávku.

Čo znamená garancia najnižšej ceny:

Na všetky produkty chceme zákazníkom ponúknuť najnižšiu cenu na trhu so zachovaním vysokého štandardu poskytovaných služiab. V praxi to znamená, že pokiaľ ste nejaký nami ponúkaný tovar našli u konkurencie lacnejší, dáme vám tento tovar za rovnakú cenu ako konkurencia.

 Ako uplatniť garanciu najnižšej ceny

Pri vyplňovaní objednávky stačí do komentára k objednávke napísať "GARANCIA NAJNIŽŠEJ CENY" + pridať odkaz na stránku, kde ste našli produkt lacnejšie

 Podmienky na uplatnenie Garancie najnižšej ceny

  • zákazník musí k objednávke pridať odkaz na produkt u konkurencie, ktorá ho ponúka lacnejšie
  • musí ísť o úplne zhodný tovar
  • musí sa jednať o funkčný obchod s jasne identifikovateľným prevádzkovateľom a štandardnými podmienkami (veľmi časté sú prípade, kedy "obchodník" tovar vôbec nemá alebo ponúka veľmi dlhé dodacie lehoty, napr. cez 14 dní)
  • v prípade objednávky viacerých položiek tovaru je možné cenovú garanciu uplatňovať iba na položku (položky) z jedného obchodu - nie je možné uplatňovať nižšiu cenu na každú položku zvlášť, tj. každú položku v inom obchode
  • odkaz na obchodníka musí byť uvedený v poznámke pri objednávke alebo oznamom prostredníctvom mailu či telefonátu okamžite po odoslaní objednávky
  • konkurenčný predajca musí mať uvedený produkt skladom
  • predávajúci si vyhradzuje právo garanciu najnižšej ceny neposkytnúť (hlavne v prípade kedy je cena konkurencie pod našimi nákupnými nákladmi). V tomto prípade bude zákazník obratom informovaný ohľadom najnižšej ceny, ktorú je schopný ponúknuť a zákazník sa rozhodne, či bude ponuku akceptovať alebo nie.
  • Garancia najnižšej ceny sa vzťahuje iba na obchody na Slovensku