🚚 Doprava a platba
🚚 Doprava
✔ Pre objednávky nad 300 € v rámci celej SR- ZADARMO
✔ Osobný odber zdarma – sklad v Nových Zámkoch
🛒 Doprava po Slovensku

Kuriér doručí zásielku ku vchodu do domu. Ak ide o bytový dom, vynesenie na poschodie nie je garantované. Prístup musí byť voľný, inak bude dodávka uskutočnená na najbližšie vhodné miesto. |
💡 Cena dopravy je viditeľná ihneď po vložení tovaru do košíka – bez nutnosti zadávať údaje a čakať na prekvapenie pri pokladni
💳 Spôsoby platby

Ak by ste mali akékoľvek otázky alebo potrebovali pomôcť s výberom dopravy či platby, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme!
Často kladené otázky
Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?
🔄 Odstúpenie od zmluvy – informácie pre zákazníkov
V súlade s § 7 až § 10 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzatváraných na diaľku má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.
📝 Ako uplatniť odstúpenie od zmluvy
Spotrebiteľ môže svoje právo uplatniť vyplnením elektronického formulára na odstúpenie od zmluvy dostupného na tomto odkaze: https://www.heavenshop.sk/odstupenie-od-zmluvy/ ✅ Formulár zároveň umožňuje objednať si vyzdvihnutie balíka priamo u vás doma - služba nie je poskytovaná našim e-shopom, službu poskytuje spoločnosť Retino.
Adresa pre vrátenie tovaru
Tovar je potrebné zaslať na adresu skladu uvedenú vo formulári - Považská 40, Nové Zámky. Prosíme zákazníkov, aby tovar vrátili kompletný, budeme radi ak vrátane pôvodného balenia, príslušenstva a dokumentácie.
Spôsob refundácie
Po doručení vráteného tovaru späť k nám bude zákazníkovi vrátená zaplatená suma do 14 dní spôsobom, aký použil pri platbe za objednávku, ak sa nedohodne inak.
Dôležité informácie
-
Tovar vrátený dobierkou a uloženú na pošte nepreberáme.
-
Právo na odstúpenie sa nevzťahuje na nákupy vykonané podnikateľským subjektom (IČO).
https://www.heavenshop.sk/odstupenie-od-zmluvy/
Za ako dlho budem mať tovar doma?
Naša dodacia lehota závisí od dostupnosti konkrétnych produktov. Pri každom produkte je vždy zobrazená aktuálna informácia o dostupnosti a predpokladanom termíne dodania priamo pri tlačidle „Pridať do košíka“.
🚀 Tovar skladom (HeavenShop)
-
Expedujeme do 48 hodín
-
94 % objednávok vybavíme už do 24 hodín
-
Po odoslaní tovaru obdržíte e‑mail s potvrdením expedície a sledovacími údajmi ( balíková preprava, nadrozmer/paletová preprava)
-
Vašu zásielku môžete sledovať online až po doručenie
🏭 Tovar na objednávku
-
Dodacia lehota závisí od konkrétneho výrobcu a skladovej dostupnosti v jeho distribučnom sklade
-
V prípade vypredaného tovaru môže dôjsť k predĺženiu termínu podľa najbližšieho plánovaného naskladnenia
-
Po prijatí objednávky, kde niektorá položka nie je skladom, Vás budeme informovať e‑mailom o predpokladanom termíne dodania
📌 V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom dostupnosti alebo dopravy nás prosím neváhajte kontaktovať – radi Vám pomôžeme nájsť najrýchlejšie riešenie 😊
Môžem u Vás získať zľavu na tovar?
Ďakujeme, že nakupujete práve u nás! Ako poďakovanie pre našich verných zákazníkov sme pripravili atraktívny vernostný program, ktorý Vám automaticky poskytne zľavu na ďalšie nákupy podľa celkového objemu objednávok za posledných 12 mesiacov.
🔐 Výhody pre registrovaných zákazníkov
-
Zľavy sa Vám uplatnia automaticky pri nákupe
-
Sledujete si ich prehľadne vo svojom účte
-
Platí pre všetky doručené a uhradené objednávky za posledných 12 mesiacov
🛍️ Úroveň vernostných zliav
| Súčet objednávok za posledných 12 mesiacov | Výška zľavy |
|---|---|
| nad 500 € | 2 % |
| nad 1 000 € | 3 % |
| nad 2 000 € | 4 % |
| nad 3 000 € | 5 % |
💡 Vernostná zľava sa uplatní automaticky pri Vašom ďalšom nákupe – stačí byť prihlásený do svojho účtu na HeavenShop.sk.
Mám na tovar záruku?
V súlade s platnou legislatívou SR poskytujeme zákazníkom záruku na všetky nové produkty zakúpené na našom e‑shope HeavenShop.sk.
👤 Spotrebiteľ (fyzická osoba)
-
Záručná doba: 24 mesiacov
-
Pri použitom alebo rozbalenom tovare (ak je to pri produkte výslovne uvedené): 12 mesiacov
-
Postup podľa: Zákona č. 102/2014 Z. z., Zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka
🧾 Podnikateľ (nákup na IČO)
-
Záručná doba: 6 mesiacov
-
Postup podľa: Obchodného zákonníka
-
Nevzťahujú sa naň spotrebiteľské reklamačné podmienky
✅ Stav tovaru
Všetok tovar predávame ako nový, pokiaľ nie je pri konkrétnom produkte uvedené inak (napr. „rozbalené“, „použité“). V takom prípade je záručná doba primerane skrátená.
Ďakujeme za dôveru, ktorú nám prejavujete svojim nákupom. V prípade potreby Vám vždy radi pomôžeme so správnym uplatnením záruky alebo reklamácie.
Čo znamená garancia najnižšej ceny
Na všetky produkty chceme zákazníkom ponúknuť najnižšiu cenu na trhu so zachovaním vysokého štandardu poskytovaných služieb. V praxi to znamená, že pokiaľ ste nejaký nami ponúkaný tovar našli u konkurencie lacnejší, dáme vám tento tovar za rovnakú cenu ako konkurencia.
Ako uplatniť garanciu najnižšej ceny
Pri vyplňovaní objednávky stačí do komentára k objednávke napísať "GARANCIA NAJNIŽŠEJ CENY" + pridať odkaz na stránku, kde ste našli produkt lacnejšie
Podmienky na uplatnenie Garancie najnižšej ceny
- zákazník musí k objednávke pridať odkaz na produkt u konkurencie, ktorá ho ponúka lacnejšie
- musí ísť o úplne zhodný tovar
- musí sa jednať o funkčný obchod s jasne identifikovateľným prevádzkovateľom a štandardnými podmienkami (veľmi časté sú prípade, kedy "obchodník" tovar vôbec nemá alebo ponúka veľmi dlhé dodacie lehoty, napr. cez 14 dní)
- v prípade objednávky viacerých položiek tovaru je možné cenovú garanciu uplatňovať iba na položku (položky) z jedného obchodu - nie je možné uplatňovať nižšiu cenu na každú položku zvlášť, tj. každú položku v inom obchode
- odkaz na obchodníka musí byť uvedený v poznámke pri objednávke alebo oznamom prostredníctvom mailu či telefonátu okamžite po odoslaní objednávky
- konkurenčný predajca musí mať uvedený produkt skladom
- predávajúci si vyhradzuje právo garanciu najnižšej ceny neposkytnúť (hlavne v prípade kedy je cena konkurencie pod našimi nákupnými nákladmi). V tomto prípade bude zákazník obratom informovaný ohľadom najnižšej ceny, ktorú je schopný ponúknuť a zákazník sa rozhodne, či bude ponuku akceptovať alebo nie.
- Garancia najnižšej ceny sa vzťahuje iba na obchody na Slovensku
